نیم پست
تماس با ما

چگونه پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه ترسیم کنیم؟

نحوه انجام پلن یا نقشه برای اکستنشن مژه

قبل از هر چیز باید بدانید که اکستنشن مژه به زمان و تمرین زیادی نیاز دارد.  استفاده از یک اندازه طول مژه برای کل چشم  ممکن است ظاهر و حالتی غیرطبیعی به چشم بدهد  ، و شما نمی توانید به طور تصادفی طول های و اندازه های  مختلف اکستنشن را روی مژه اکستنشن کنید. پلن  و نقشه  به شما کمک میکند تعیین کنید که در کدام قسمت از خط مژه از چه طول و اندازه ای  استفاده کنید. این فرایند به خودی خود ساده است ، اما ممکن است قبل از دانستن اینکه مشتری شما به چه چیزهایی نیاز دارد ، به تمرین نیاز داشته باشید.

مرحله ۱ از ۳
۱_ تعدادی پد  زیر چشم را که مخصوص نقشه و پلن مژه است تهیه کنید. از مشتری خود بخواهید دراز بکشد و چشمانش را ببندد. پد را درست در زیر چشم ها ، در ناحیه پایین مژه قرار دهید.
اگر به توانایی های خود اطمینان ندارید ، به جای آن از سر مانکن استفاده کنید. 
می توانید پد را روی نوار کاغذ یا حتی ماسک پلاستیکی قرار دهید.

۲_یک خودکار قرمز تهیه کنید. اگر خودکار قرمز پیدا نکردید ، رنگ  دیگری مانند آبی روشن ، صورتی ، سبز یا حتی بنفش را امتحان کنید. از رنگ مشکی استفاده نکنید ، زیرا مژه های مشتری در آنها گم می شود. 

۳_خطوط زاویه دار را که از گوشه داخلی و خارجی چشم هستند، بکشید. سعی کنید این خطوط را با زاویه مژه های مشتری مطابقت دهید یعنی بشکل اوریب. اگر روی یک کاغذ تمرین می کنید ، ابتدا خط مژه مصنوعی بکشید. طول خطوط مهم نیست ، به شرطی که از مژه های مشتری بیشتر باشد. 
نقشه و پلن خود را بین  این 2 خط بکشید.

۴_از وسط یک خط عمودی بکشید. مرکز خط مژه مشتری را پیدا کنید. یک خط عمودی از آن نقطه به سمت لبه پد بکشید. بازهم طول خط مهم نیست.  یک طرف خط  “گوشه داخلی” گفته میشود  ، و  طرف دیگر خط “گوشه خارجی” نامیده می شود. 

۵_نقشه را به بخشهای کوچکتر تقسیم کنید. برای داشتن 3 قسمت به سمت گوشه ی داخلی و 4 قسمت به سمت گوشه ی  خارجی تقسیم بندی را انجام دهید. این خطوط را مستقیم و زاویه دار نگه دارید. خطوط باید با زاویه طبیعی مژه های مشتری مطابقت داشته باشند. 
گسترده ترین و بزرگ ترین  قسمت را در وسط چشم قرار دهید.
باریکترین قسمتها را در ناحیه گوشه ی خارجی چشم قرار دهید.
قسمت متوسط را در ناحیه گوشه داخلی چشم نگه دارید.

۶_بر اساس طول مژه مشتری بر اساس میلیمتر ، بخشها را شماره گذاری کنید. اعداد را درست در داخل هر بخش بنویسید ، از گوشه داخلی شروع کنید و در آخر قسمت گوشه خارجی چشم را انجام دهید. 
نمونه سازهای مژه های شما ممکن است به این شکل باشد: 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 11 ، 10 و 9.
مثال دیگر ممکن است به این شکل باشد: 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 10 ، 9 و 8. 

قسمت ۲ از ۳

۱_بدانید که هر مشتری منحصر به فرد خواهد بود. اکثرا از مپ  کت آی یا گربه ای استفاده میکنند  به این معنی که مژه ها به سمت گوشه خارجی از نظر طول و اندازه بلندتر هستند. چشم های درشت با مپ عروسکی قشنگ میشوند به این شکل که مژه ها در مرکز یعنی وسط چشم بلند تر هستند  و متراکم تر. با این حال همیشه استثناهایی وجود دارد و شما همچنین باید آنچه مشتری می خواهد را نیز در نظر بگیرید.
مشتری همیشه درست تشخیص نمیدهد ، و گاهی ممکن است درخواستی کند که بعد از پایان کار زیبا نشود. پس بعد از شنیدن نظر مشتری مشاوره حرفه ای خودتان را هم بدهید .
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب مژه های مناسب بر اساس فرم چشم ، زیر همین مقاله سوال بپرسید.

 

۲_وقتی صحبت از طراحی و مپ مژه ها می شود ، هیچ یک برای همه مناسب نیست. حتی اگر اکثر پلانها در قسمت های میانی طولانی تر و بلند تر باشند ،  گاهی اوقات ، شما باید آنها را در قسمت های بیرونی متناسب با شکل چشم منحصر به فرد مشتری خود بسازید. به عنوان مثال: 
افزودن مژه های بلندتر به گوشه های بیرونی باعث ایجاد مدل چشم گربه ای می شود و به باز تر دیده شدن چشم های نزدیک به هم کمک می کند.
افزودن مژه های بلندتر در وسط ، مپ عروسکی ایجاد می کند و به کشیده تر شدن چشم های گرد کمک می کند.
ترکیبی از طول های کوتاه تر و مپ چشم گربه ای به چشم های برجسته یا  کمک می کند تا کمتر برجسته به نظر برسند.

۳_با قسمتهای  مختلف بازی کنید. برخی از مشتری ها به بخشهایی با اندازه یکسان در سراسر نوار مژه نیاز دارند. اگر بخشها از نظر عرض سایز متفاوت باشند مدلهای متنوع تری نیز خواهید داشت به عنوان مثال ، می توانید بخشهای باریکی در گوشه های خارجی ، بخشهای متوسط در قسمت داخلی و قسمتهای وسیع در وسط چشم داشته باشید.

۴_چند مژه بلندتر را بین هر بخش اضافه کنید. به جای اینکه فقط قسمت ها را شماره گذاری کنید ، خطوط را نیز  شماره گذاری کنید. به این ترتیب ، شما چند مژه دیگر را بین هر بخش اضافه خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر نوار مژه شما مانند: 8 ، 9 ، 10 ، 11 ، 10 باشد ، می توانید بین هر بخش مژه هایی با طول  11 ، 12 ، 13 و 12 قرار دهید. 

۵_از کار کردن با سایزهای خیلی بلند در تمام طول مژه خودداری کنید. اولین و آخرین قسمت های چشم  باید نزدیک به مژه های طبیعی مشتری باشد. طول های کوتاه باعث می شود مژه های مشتری پرتر به نظر برسند. برای بیشتر افراد ، 11 میلی متر بلند ترین سایز  مژه استفاده شده است ، اما برای برخی دیگر از مشتریان می توانید از طول ها و سایزهای  12 و 13 میلی متر استفاده کنید.

مرحله ۳ از ۳

۱_از مشتری خود بخواهید روی تخت دراز بکشد. همچنین می توانید از صندلی های تاشو نیز استفاده کنید از او بخواهید که راحت و طاق باز دراز کشیده و چشمانش کاملا بسته باشد. 

۲_ پدهای مخصوص زیر چشم را از لبه مژه های پایین بچسبانید این پدها حاوی کراتین هستند و موقع برداشتن آنها از زیر چشم به پوست و مژه های پایینی آسیب نمیزنند و همچنین صفحه ی سفید آن باعث میشود شما براحتی در هنگام ایزوله کردن مژه ها دید بهتری داشته باشید . 

۳_نقشه و پلن مورد نظرتان را با استفاده از خودکار قرمز روی پد سفید زیر چشم بکشید. ، می توانید به جای این پدها از پدهایی که از قبل خط کشی شده اند و چاپی هستند نیز استفاده کنید   ، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است پلن چاپی پلن مناسب گریم چشم مشتری شما نباشد. اگر نقشه از پیش ساخته شده متناسب با چشم مشتری شما نیست ، باید خودتان آنرا با خودکار روی پد بکشید.

۴_اولین قسمت را با شروع از گوشه داخلی چشم پر کنید. برای بیشتر افراد ، اندازه و طول  7 یا 8 میلی متر مناسب است . البته سایز و طول مژه های انتخابیشما به مشتری و شکل چشم منحصر به فرد و طول طبیعی مژه او بستگی دارد. از فن های سنگین و یا مژه هایی با ضخامت بالا در گوشه داخلی چشم استفاده نکنید. زیرا مژه های طبیعی فرد در این قسمت  بسیار ظریف هستند و نمی توانند وزن مژه های  اکستنشن را تحمل کنند.

 

۵_قسمت بعدی  را پر کنید. اگر با مژه های 7 میلی متری  شروع کرده اید ، در قسمت بعدی از مژه های بلندتر مثلا  8 میلی متری استفاده کنید. این   درجه بندی  به شما کمک می کند تا شکل ظریف و مرتبی به مژه ها بدهید از کوتاه به بلند . سپس ، کل قسمت 8 میلی متری را  پر کنید. 

۶_پر کردن کل مژه های چشم را ادامه دهید. هنگام درجه بندی نیازی نیست که به همان تعداد مژه اضافه کنید. اگر قسمت بسیار باریکی دارید ، ممکن است فقط به چند تار مژه نیاز داشته باشید. اگر بخش بزرگ تری از یک سایز را  داشته باشید ، به تارهای اکستنشن بیشتری نیاز خواهید داشت. 
اگر مژه ها را درجه بندی نکنید ، در نهایت حالت چشم و اکستنشن بشکل پله ای و بد حالت  خواهد بود.

نام نویسنده : صبا شعبانی

ارایش

نقش برای کاشت مژه

ارایشگاه

مو

اموزش اکستنشن مژه

آموزش مژه

صبا شعبانی

اکستنشن مژه

مژه

ارایش چشم

خط چشم


کاشت ناخن پودری ژله ای و قالب طرح های خاص و جدید مونیکور ترمیم ناخن عوارض مقایسه بهترین همراه با عکس

ماسک موی دو فاز حاوی روغن زیتون مورال آپ چیست؟ طریق مصرف عوارض قیمت و نمایندگی مورال آپ

آیا استفاده هر روزه و مرتب از مژه مصنوعی ضرر دارد؟

انواع رنگ مو پاستیلی و کهکشانی خاص سال جدید عکس رنگ مو پاستیلی و عکس رنگ مو کهکشانی

راز پشت پرده ی مژه های بلند سلبریتی ها چیست؟ از ریحانا ، هایدن پانتییر گرفته تا جنیفر لوپز

مژه های کیم کارداشیان اکستنشن است؟ راز مژه های کیم کارداشیان چیست؟ اکستنشن مژهای کیم کارداشیان

تاریخچه اکستنشن مژه این شیوه از کجا آغاز شد اکستنشن مژه چیست

خدمات رنگ مو در منزل

در سالن های زیبایی خدمات متنوعی ارائه میشود.ولی رفتن به سالن های زیبایی همیشه بدون دردسر و مشکل نیست.تعیین وقت قبلی انتظار برای انجام خدمات سفارش شده تلف شدن زمان در ترافیک , هوای آلوده و… از جمله مشکلاتی است که حتما با آنها روبه رو خواهید شد.به


داستان سریال ترکی پسرم بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام زمان پخش

داستان سریال ترکی پشت پرده ازدواج بیوگرافی بازیگران خلاصه قسمت ها اینستاگرام بازیگران

داستان سریال ترکی میراث یا امانت بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام

داستان سریال ترکی فاطما بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور بورجو بیریجیک

داستان سریال ترکی قصه شهر دور بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام

داستان سریال ترکی آلپ ارسلان بیوگرافی بازیگران قسمت ها خلاصه اینستاگرام با حضور باریش آردوچ وفخریه اوجن

خیانت پیکه به شکیرا رابطه پیکه با مادر گاوی بازیکن بارسا معشوقه پیکه کیست؟

نقشه برای اکستنشن مژه

آخرین مطالب سایت